Wij beschikken over een eigen technische dienst, waardoor wij u snel en vakkundig kunnen helpen bij storingen aan audio, video en huishoudelijke apparaten. U kunt uw reparatie bij ons in de winkel aanbieden of onze servicedienst komt bij u aan huis voor met name grotere apparaten.
U kunt uw reparatie aanmelden in de winkel, telefonisch of per mail. Wij maken hier een werkbon van en nemen al de gegevens met u door. Vervolgens maakt de monteur een afspraak met u. Er wordt een diagnose gesteld en een prijsopgaaf gedaan. Indien u akkoord gaat gaan we over tot reparatie. We streven er naar om zoveel mogelijk in 1 bezoek af te werken maar dat is helaas niet altijd mogelijk. Wanneer dit niet mogelijk is dan besteld de monteur de juiste onderdelen en word er een nieuwe afspraak gemaakt zodra deze binnen zijn.
Voor een prijsopgave van een reparatie, de hoogte van onderzoekskosten of de status van uw reparatie, kunt u contact opnemen met onze Technische Dienst kunt u een keuze maken in het linkermenu.